بیت کوین (bitcoin) یا پول مجازی مدت زیادی است که در عرصه معاملات اقتصادی مطرح شده است، ولی اخیراً گسترش خاصی به دلیل افزایش قیمت شدیدش پیدا کرده است. این پول به شکل مجازی هستش و وجود خارجی نداره ولی در کشورهای پیشرفته معتبر شده و بسیاری از نرم افزارا و سایتا معاملاتشان رو به جای کارت اعتباری بانک ها و غیره از طریق این پول مجازی bitcoin انجام می دهند. اگر می خواهید با این پول بیشتر آشنا شوید کلیک کنید.

تو عکس زیر روند افزایش بیت کوین رو مشاهده می کنید که از حدود صفر دلار به 15 هزار دلار و خورده ای رسیده است. مطمئنا این روند همچنان افزایشی خواهد ماند.



خوب حالا چگونه می شود این پول رو به دست آورد و روش مثل بورس سرمایه گذاری کرد؟

  1- خرید اون از طریق سایتای معتبر با پرداخت دلار یا حتی تومان
  2- استفاده از سایت ها و بازی های رایگان

بازی روزانه حداکثر 5 دقیقه زمان میخواد و می تونه به شکل های مختلف باشه. در کل روند همشون این جوریه که شما یه چیزی رو با سرمایه اولیه که خود بازی بهتون داده به دست میارین و میذارید تا با گذشت زمان کار کنه براتون. این کار میتونه کار در مزرعه و ماینینگ و غیره باشه.

رای دریافت Bitcoin هاتون به یک Wallet یا کیف پول احتیاج دارید. میتونید از طریق سایت ها یا نرم افزارهای مختلف برای ساختن کیف پول اقدام کنید. پیشنهاد من سایت blockchain.com هست. این هم آموزش ساختن Wallet در سایت blockchain.com. کلیک کنید.

پس از گرفتن آدرس Wallet اون رو باید در بازی وارد کنید تا جایزه تون رو واریز کنه. Bank > Settings > Set Wallet

بعد از ذخیره شدن Bitcoin در کیف پول میتونید اون رو به دلار، یورو، تومان یا هر واحد پول دیگه ای تبدیل کنید یا به طور مستقیم با Bitcoin خرید کنید. برای تبدیل Bitcoin به تومان میتونید از این سایت استفاده کنید. کلیک کنید.


سایت رایگان که تو مدت زمان مشخصی بهتون مقداری بیت کوین bitcoin میده : کلیک کنید

بازی های تلگرامی رایگان: